1. Üldsätted
1.1. Käesolevad müügitingimused kehtivad ostja (edaspidi Klient) ja Liikumismängud OÜ (edaspidi Müüja) vahel e-poe liikumismangud.ee kaudu kaupade ostmisel.
1.2. Müügitingimused on koostatud kooskõlas Eesti Vabariigi seadustega.
1.3. Müüjal on õigus tingimusi muuta, avaldades uuendatud versiooni e-poe lehel.
2. Toodete ja hindade info
2.1. Kõik hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu (kui pole märgitud teisiti).
2.2. Kauba kirjeldus, fotod ja hinnad võivad muutuda ette teatamata.
2.3. Juhul kui e-poes on hind või tootekirjeldus sisestusvea tõttu vale, on Müüjal õigus tellimus tühistada.
3. Tellimuse vormistamine
3.1. Tellimuse esitamiseks valib Klient soovitud kauba, lisab selle ostukorvi ja täidab tellimusvormi.
3.2. Leping Müüja ja Kliendi vahel loetakse sõlmituks hetkest, mil Müüja on tellimuse kinnitanud.
3.3. Müüja jätab endale õiguse keelduda tellimuse täitmisest, kui kaup on otsa saanud või Kliendi esitatud andmed on puudulikud.
4. Makseviisid
4.1. E-poes on võimalik maksta Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop, Citadele, Revolut, N26 pangalinkide kaudu.
4.2. Tellimus loetakse tasutuks, kui kogu summa on laekunud Müüja kontole.
5. Kauba kohaletoimetamine
5.1. Kaupa tarnitakse Eesti piires Omniva pakiautomaatidega.
5.2. Tarneaeg on tavaliselt 2–5 tööpäeva pärast makse laekumist.
5.3. Tarne viibimise korral teavitab Müüja Klienti viivitamatult.
6. Taganemisõigus ja kauba tagastamine
6.1. Kliendil on õigus 14 päeva jooksul lepingust taganeda vastavalt Võlaõigusseadusele.
6.2. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, kasutamata ja kahjustamata.
6.3. Tagastamise kulud katab Klient, välja arvatud juhul, kui toode on defektne või vale.
7. Pretensioonid ja garantii
7.1. Müüja vastutab kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest kahe aasta jooksul alates üleandmisest.
7.2. Pretensioon tuleb esitada e-posti aadressile siim@liikumismangud.ee, lisades võimalusel fotod puudustest.
8. Isikuandmete töötlemine
8.1. Müüja töötleb Kliendi isikuandmeid vastavalt kehtivatele andmekaitse seadustele.
8.2. Andmeid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja kliendisuhtluseks.
9. Vaidluste lahendamine
9.1. Vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
9.2. Kui kokkulepet ei saavutata, on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseameti või kohtuvälise vaidluste lahendamise organi poole.
